Správa nemovitostí​

Služby právní a administratívní

  • zpracování příslušných smluv s nájemci, uživateli, dodavateli služeb, s partnery při provádění oprav a údržby atd.
  • podávání výpovědí z nájmu
  • vedení příslušných evidencí nájemců, vedení předepsaných provozních dokladů a provozních knih atd.
  • další administrativní činnost podle povahy a využití objektu

Služby provozní a technické

  • zajištění údržby a drobných oprav objektu
  • plánování a zajištění periodických prohlídek a revizí
  • organizace a řízení oprav, údržby a revizí s cílem minimalizace provozních nákladů
  • zajištění havarijní služby a odborného servisu technologických zařízení
  • zajištění úklidu objektů, odvozu odpadů a údržby přilehlých chodníků a parkovacích ploch (v zimě odklízení sněhu a náledí)
  • zajištění ostrahy, eventuelně bezpečnostní služby

Služby ekonomické

  • vést kompletní evidenci předpisu plateb, aktualizovat ji měsíčně
  • stanovit a předepsat jednotlivé položky měsíční úhrady, tedy předpis v souladu s obecně závaznými předpisy a podle pokynu klienta
  • provádět vyúčtování všech služeb na jednotlivé vlastníky a nájemce dle platných předpisů včetně zasílání vyúčtování nákladů uplynulého účetního období vůči uhrazeným fakturám
  • zajištění vymáhání dlužných částek za nájemné, služby a způsobené škody
  • vést a evidovat platby připsané k účtu klienta
  • vést evidenci nákladů a příjmů
  • vyhodnocování výnosů a nákladů souvisících s provozováním objektu
  • zajištění smluvně účetnictví a daňové poradenství 


Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás!

*
*
*
*