Tento web používá soubory cookies ke zlepšení uživatelského zážitku. Používáním webu s tímto souhlasíte (
zjistit více).
Rozumím
Správa nemovitostí
Služby právní a administratívní
- zpracování příslušných smluv s nájemci, uživateli, dodavateli služeb, s partnery při provádění oprav a údržby atd.
- podávání výpovědí z nájmu
- vedení příslušných evidencí nájemců, vedení předepsaných provozních dokladů a provozních knih atd.
- další administrativní činnost podle povahy a využití objektu
Služby provozní a technické
- zajištění údržby a drobných oprav objektu
- plánování a zajištění periodických prohlídek a revizí
- organizace a řízení oprav, údržby a revizí s cílem minimalizace provozních nákladů
- zajištění havarijní služby a odborného servisu technologických zařízení
- zajištění úklidu objektů, odvozu odpadů a údržby přilehlých chodníků a parkovacích ploch (v zimě odklízení sněhu a náledí)
- zajištění ostrahy, eventuelně bezpečnostní služby
Služby ekonomické
- vést kompletní evidenci předpisu plateb, aktualizovat ji měsíčně
- stanovit a předepsat jednotlivé položky měsíční úhrady, tedy předpis v souladu s obecně závaznými předpisy a podle pokynu klienta
- provádět vyúčtování všech služeb na jednotlivé vlastníky a nájemce dle platných předpisů včetně zasílání vyúčtování nákladů uplynulého účetního období vůči uhrazeným fakturám
- zajištění vymáhání dlužných částek za nájemné, služby a způsobené škody
- vést a evidovat platby připsané k účtu klienta
- vést evidenci nákladů a příjmů
- vyhodnocování výnosů a nákladů souvisících s provozováním objektu
- zajištění smluvně účetnictví a daňové poradenství
Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás!